Да не е една зеленикава, която ходихме с thecleaner да му я купуваме миналата седмица? Една от първите автокъщи на Дупница, ако идваш от София? Най-фарпиращото беше, че е имала удар от дясно -> врати, ниско в прага/колонката, иначе много, много свежа от вътре?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Общи приказки 166
Collapse
X
-
Същата но не е зеленикава а нещо тъмно синьо графит или и аз немога да го определя Те всички детайли различни но ще бъде тъмно синьо след около половин година Дотогава трябва да съм сменил три врати преден капак естествено от морга тъмни бои но без никакви кривини и проблема ми остава как да възстановя прага без да режа че много гние след това Може би там ще бъде понатоварен кит Има вариант тунинг прагове и ги обличам но някак не ми се нрави В момента вече съм я разхвърлил Струва ми се че доста върви Кажете нещо ако сте я тествали с комп Има ли интервенции по двигателя или не Така или иначе в крайният си вариант ще бъде с генарация и ремап ако не е правен вече разбира сеALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща
Comment
-
Колеги, има ли начин да разбера свещ или бобина е заминала? Симптомите са, че работи на три цилиндъра и като позагрее такава се пооправя въпреки, че продължава да придърпва но по слабо и по някое време тръгва рязко. Грешки няма записани.Алфа...всичко друго е компромис!
http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща
Comment
-
Иначе намерих кой цилиндър не бачка. Дали и двете са заминали малката и голямата или само голямата..?Алфа...всичко друго е компромис!
http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща
Comment
-
Взех и двете свещички. На малката електрода го нямаше никакъв, голямата беше и тя почти свършила. Сега като погледнах, че съм ги сменял преди 100 000 км ми стана зле. И утре поръчвам всички останали. Разликата със сменени свещи на един цилиндър е огромна. Няма замисляне и мудност, а като сменя на останалите сигурно ще изпитам пълното удоволствие да шофирам алфина...Алфа...всичко друго е компромис!
http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща
Comment
-
Колеги налага се да покарам колата без тапицерия и седалки Всичко друго добре но дали няма да има проблем след като сваля предните седалки и откача буксите на еърбеците Има ли опасност някой да се отвори Ако само запише грешка после ще се трие Но се опасявам да не стане по голяма беляALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща
Comment
-
Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщениеБлагодаря ЕКО Разхвърлям я тотално за пребоядисване Ще използвам момента да се пробвам да преместя топ озвучението от старата на новата Дано не се налага да цепя много снопи
Усилвателят много лесно и удачно се монтира пред пасажерското място. Пускат се само 2 кабела от него до субуферните колони.
Така освен лесното свързване, се изхвърля и всичко онова, което стои над акумулатора и само заема място.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
За момента оставам с по малкият багажник От четенето дотук разбрах че при топ озвучението АЦС дава сигнал на усилвателя а той захранва всички говорители При обикновенната система АЦС директно захранва говорителите Може да се лъжа за първият вариант Да не би при него АЦС да захранва говорителите на вратите и усилвателя а той да захранва само буферните колони Ако това е така дори и да съм с малкият багажник е по уместно да поставя усилвателя на предлаганото от теб място с цел да не разопаковам и другата колаALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща
Comment
-
Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщениеЗа момента оставам с по малкият багажник От четенето дотук разбрах че при топ озвучението АЦС дава сигнал на усилвателя а той захранва всички говорители При обикновенната система АЦС директно захранва говорителите Може да се лъжа за първият вариант Да не би при него АЦС да захранва говорителите на вратите и усилвателя а той да захранва само буферните колони Ако това е така дори и да съм с малкият багажник е по уместно да поставя усилвателя на предлаганото от теб място с цел да не разопаковам и другата кола
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
В този случай май е по добре да се пробвам да местя озвучителната инсталация и всичко да е по местата си Пак има вариант да монтирам усилвателя отпред да поодрежа някой кабел да поудължа друг и да достигна до оригиналният вариант но като доопразня колата ще мисля А в предлаганият вариант усилвателя да захранва само буферните колони разлика в качеството на звука при другите говорители дали няма да имаALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща
Comment
Comment